Followers

iHerb Code

Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Review: L'oreal Nail Polish

Γειά σας κορίτσια μου. Τι κάνετε; Σε προηγούμενο post που είχα κάνει σας είχα δείξει κάποια δωράκια που είχα κερδίσει της L'oreal. Το post μπορείτε να το βρείτε και να το διαβάσετε εδώ.
Σήμερα θα σας δείξω το μανό της L'oreal  σε χρώμα Shocking Pink νούμερο 210 φορεμένο. Το όνομα του, το λέει απο μόνο του είναι ένα έντονο ρόζ/φούξια χρώμα.΄Τέλειο. Ιδανικό χρώμα για το καλοκαίρι. Δεν είχα ξαναδοκιμάσει μανό της L'oreal ήταν το πρώτο και ειλικρινά μου αρέσει πολύ. Έχει πολύ ωραίο, πλατύ πινελάκι που απλώνει πιο εύκολα και πιό γρήγορα. Επίσης στεγνώνει γρήγορα και υπόσχεται μεγάλη διάρκεια. Έχετε δοκιμάσει εσείς μανό της L'oreal; Πώς σας φαίνονται;


Πως σας φαίνεται το χρωματάκι; Το λουλουδάκι μου; :P Ευτυχώς ήρθε η αδερφή μου (η μεγάλη) που ασχολείται με νύχια και μου έκανε τα λουλουδάκια. Γιατί εγώ μόνη μου ούτε κατά διάνοια.. :P :D Πώς σας φαίνονται; Ωραίο χρωματάκι δεν είναι; Μου αρέσει πολύ. Εσείς τι χρώμα έχετε τα νυχάκια σας; Για να δώ απαντήσεις.. :P
Περιμένω τα σχόλια σας..
Μέχρι το επόμενο Post
Φιλιά
Εμμανουέλα
<3

8 σχόλια:

  1. emmanouela m einai polu wrea ta nuxia s kai ta loulloudakia polu wrea :D egw ta exw kitrino fosforize me sxhmatakia me mavro kai roz X)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Έλενα μου.. Κίτρινο Φωσφοριζέ; Τέλειο ακούγεται.. :D :*

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο χρώμα αλλά και η αδερφούλα καλλιτέχνης, πολύ όμορφα τα λουλουδάκια της!!!!Σε περιμένει ένα παραμυθένιο βραβειάκι στο blog μου!!!

    http://mybeautysteps.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστούμε πολύ και για τα καλά λόγια σου αλλά και για το βραβειάκι.. :D

      Διαγραφή
  3. ΥΠΕΡΟΧΟ ΧΡΩΜΑ..........
    http://beautywithmairy.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή