Followers

iHerb Code

Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Weleda Products

Γειά σας κορίτσια μου.. Τι κάνετε; Ελπίζω να είστε όλες καλά.
 Σήμερα θα σας πώ μερικά πράγματα για την εταιρεία Weleda. Την γνωρίζετε; Έχετε αγοράσει κάποιο προιόν  της εταιρείας;

Η εταιρεία Weleda ιδρύθηκε στην Ελβετία το 1921από την Ολλανδέζα γιατρό Ita Wegman και τον επιφανή φιλόσοφο Rudolf Steiner. Στόχος της εταιρείας είναι να βοηθήσει μικρούς και μεγάλους να αποκαταστήσουν την υγεία τους και να διατηρήσουν το ευ ζήν. Αυτός ο στόχος υλοποιείται στην εταιρεία με τρόπο φυσικό, ηθικό, ασφαλή, χωρίς να γίνονται πειράματα σε ζώα και χωρίς να καταστρέφεται με οποιονδήποτε τρόπο το περιβάλλον.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ την εταιρεία, η οποία μου έστειλε κάποια δειγματάκια για να τα δοκιμάσω και να σας πώ την γνώμη μου. :)


Μπορείτε να μπείτε στο site της Weleda για να διαβάσετε περισσότερα και να δείτε τα προιόντα.
Επίσης μπορείτε να την βρείτε και στο fb εδώ.


Το προιόν που δοκίμασα και λάτρεψα πραγματικά είναι το δροσερό γαλάκτωμα ενυδάτωσης με κίτρο. Το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως after sun μετά την ηλιοθεραπεία.
 Προσφέρει αίσθηση δροσιάς στην επιδερμίδα ενώ την αναζωογονεί. Η πολύτιμη σύνθεση του με βιολογική αλόη βέρα, έλαιο κοκοφοίνικα και σησαμέλαιο προσφέρει ενυδάτωση, ενώ την περιποιείται. Το άρωμα του από λεμόνια που έχουν ωριμάσει στον ήλιο, αναζωογονεί το πνεύμα και τις αισθήσεις.

Το άρωμα του μένει για ώρες και μυρίζεις σαν λεμόνι.. Αφού με ρώταγαν όλοι τι φοράω.. :) Μου άρεσε πολύ η άμεση ενυδάτωση και ότι απορροφάται πολύ γρήγορα. Σίγουρα θα το χρησιμοποιώ μετά τον ήλιο, όπου η επιδερμίδα μας έχει ταλαιπωρηθεί και θέλουμε να την δροσίσουμε.. :D

Δροσερό γαλάκτωμα ενυδάτωσης με κίτρο.
Για πείτε μου; Πώς σας φαίνεται; Θα το αγοράζατε;
Περιμένω να ακούσω την γνώμη σας.

Αυτά απο εμένα.. :)
Μέχρι το επόμενο post να περνάτε καλά.. :)
Φιλιά..
Εμμανουέλα
<3


4 σχόλια: