Followers

iHerb Code

Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

Αγαπημένα Ιουλίου..

Γειά σας κορίτσια μου.. Άλλος ένας μήνας πέρασε πολύ γρήγορα, δεν συμφωνείτε; Πότε ήρθε ο Αύγουστος ο τελευταίος μήνας του καλοκαιριού δεν το έχω καταλάβει ακόμα. Πολύ γρήγορα περνάει ο καιρός ιδίως όταν δεν θέλεις να περάσει.. Όπως και να'χει ήρθε η ώρα για τα αγαπημένα του μήνα.. :) Αυτό τον μήνα δεν πολυ βαφόμουν και όταν βαφόμουν χρησιμοποιούσα περισσότερο τα παρακάτω.

Απο αριστερά προς δεξιά :
  1. e.l.f. Tinted Moistrurizer SPF 15
  2. Maybelline New York The Falsies Volum' Express Mascara
  3. Lovie Lipstick No02
  4. Oriflame gloss BOOSTER sugar glaze 
  5. e.l.f. Shimmer Eyeliner Pencil 
  6. Oriflame Kajal Eye liner Carbon Black-1

Μπορώ να πώ τώρα και επίσημα ότι είμαι ερωτευμένη.... με την  Bioten. Καταπληκτική ποιότητα, τιμή, μυρωδιά, συστατικά. Τα πάντα τους μου αρέσουν μέχρι στιγμής σε αυτά που έχω δοκιμάσει και είναι τα παρακάτω.

  1. Μαντηλάκια Καθαρισμού με νέκταρ κυδωνιού και Vitamin E.
  2. Απολεπιστική κρέμα με μέλι και Κουκούτσι Βερύκοκου.
  3. Γαλάκτωμα σώματος με Lipofirm και έλαιο μανταρινιού.
Τέλος, το αγαπημένο μου προιόν είναι της Avon το conditioner για όγκο,για λεπτά ή λιπαρά μαλλιά με Βατόμουρο και Ιβίσκο. Μου αρέσει πολύ η μυρωδιά του (όπως έχετε καταλάβει :P) και είναι ιδανικό για τα μαλλιά μου που είναι λιπαρά.. :)

Αυτά απο εμένα..
Εσάς ποια ήταν τα αγαπημένα σας γι'αυτόν το μήνα;
Είχαμε μήπως κάποιο κοινό; 
Για πείτε μου.. :)
Φιλιά 
Εμμανουέλα
<3

Υ.Γ1. Δημιουργήσαμε e-mail :) οπότε τώρα μπορείτε να μας στέλνετe οτιδήποτε θέλετε να μας ρωτήσε, να μας ζητήσετε. Θα χαρούμε πολύ.. :) cosmeticgirls@hotmail.gr
Υ.Γ2. Επίσης κοντεύουμε 100 αναγνώστες, μόλις τα καταφέρουμε θα γίνει ένα giveaway, θα θέλαμε να μας πείτε τι θα θέλατε εσείς να είναι.. Για πείτε ιδέες..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου