Followers

iHerb Code

Τρίτη 21 Αυγούστου 2012

Lenshop.gr

Γειά σας κορίτσια μου. Σήμερα θα σας πώ τις εντυπώσεις μου ψωνίζοντας απο το Lenshop.gr. To site το βρήκα τυχαία καθώς σέρφαρα στο internet και καθώς το εξερευνούσα (:P) βρήκα τους φακούς επαφής που παίρνω σε πολύ καλή τιμή σε σχέση με πόσο τους αγοράζω απο τον οπτικό μου. Εγώ τους αγόραζα 45 ευρώ και τους βρήκα 21,90.. Μεγάλη διαφορά.. Γι'αυτό αποφάσισα να τους παραγγείλω. Επίσης έχουν μία προσφορά Facebook άν έχεις κάνει Like στην σελίδα τους και κάνεις παραγγελία πάνω απο 20 ευρώ μπορείς να διαλέξεις ανάμεσα σε 3 δώρα για να λάβεις με την παραγγελία σου. Μπορούσες να διαλέξεις ανάμεσα σε:
  1. BioGreenAqua TravelKit 100ml
  2. Θήκη για φακούς επαφής (σε διάφορα χρώματα)
    Απαραίτητο αξεσουάρ για όσους μετακινούνται συχνά (περιέχει θήκη φακών, μικρό μπουκαλάκι για υγρό φακών, καθρεφτάκι και τσιμπιδάκι για να πιάνετε τους φακούς αν έχετε λερωμένα χέρια)
  3. BioClean Spray
Εγώ διάλεξα τη θήκη για τους φακούς επαφής. Έκανα την παραγγελία μου Παρασκευή βράδυ και έφτασε Δευτέρα πρωί.. Δεν το περίμενα τόσο γρήγορα. Το κατάστημα τους είναι στην Κατερίνη και εγώ μένω Κρήτη οπότε υπέθεσα οτι θα αργήσει κάποιες μέρες. Αλλά ξαφνιάστηκα ευχάριστα όταν με πήραν απο την courier. Να τι είχε μέσα το δεματάκι μου. Εκτός απο τους φακούς και το δωράκι (τη θήκη για φακούς) που επέλεξα, μου έστειλαν και μία τέλεια τσάντα διπλής όψης με την επωνυμία του καταστήματος. Πώς σας φαίνεται; Δεν είναι πολύ ωραία;
Η μία όψη της τσάντας

Η άλλη όψη
 Τώρα το δωράκι που επέλεξα είναι αυτό. Η θήκη για τους φακούς επαφής. Το διάλεξα γιατί θα το έχω μέσα στην τσάντα μου, που αν συνμεί κάτι (με κόψει ο φακός, μου βγεί) να είμαι σε ετοιμότητα..

Πώς σας φαίνεται; Πολύ βολικό σωστά;


Αυτά απο εμένα..
Φιλιά
Εμμανουέλα
<3

3 σχόλια:

  1. Πολυ ενδιαφέρον site!
    Εγω θυμάμαι όταν φορούσα φακους (έκανα laser τελικά και σώθηκα!) έπαιρνα από ένα eshop αγγλίας σε τιμές κάτω του 50%.
    Προφανώς εφόσον ένα ελληνικό eshop έχει τόσο καλές τιμές και άμεση εξυπηρέτηση αξίζει να το στηρίξουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο και πρακτικό το δωράκι! Οι φακοί είναι μηνιαίοι γιατί μου κάνει εντύπωση που τους έπαιρνες 45€.

    ΑπάντησηΔιαγραφή