Followers

iHerb Code

Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

Kreativ Award

Γειά σας κορίτσια.. 
Σήμερα θα σας δείξω με πολύ χαρά το βραβειάκι που λάβαμε απο το blog My beauty world :).

Το βραβειάκι είναι το Kreativ Blogger και έχει 2 κανόνες:
1: Να χαρίσω το βραβείο σε 10 blogs
2: Να σας πώ 7 πράγματα για μένα
 
 
  1. Σιχαίνομαι το τσιγάρο αλλά και τον καφέ.. Σε πολλούς φαίνεται παράξενο αλλά δεν μου αρέσει.
  2.  Είμαι ντροπαλή και δεν κάνω εύκολα φιλίες .
  3.  Θυμώνω πολύ εύκολα αλλά μου περνάει ακόμα πιο εύκολα. :P
  4.  Είμαι φυσική κοκκινομάλλα και εγώ και η Πέπη αν και τα δικά μου έχουν σκουρίνει αρκετά.
  5.  Όταν ήμουν στο δημοτικό λόγω ύψους και ανάπτυξης όλοι νόμιζαν ότι ήμουν μεγαλύτερη, όταν ήμουν στο λύκειο με περνούσαν για μικρότερη. Με νευρίαζε τόσο αυτή η ερώτηση 'τι τάξη πάς' που μου έλεγαν ακόμα και μετά απο 1-2 χρόνια που είχα τελειώσει :@
  6. Το αγαπημένο μου χρώμα είναι το μπλέ.
  7.  Δεν τρώω τα ψάρια εκτός και αν τα βρώ καθαρισμένα.. :P Δεν μπορώ τα κόκκαλα..

Κανονικά θα έπρεπε να διαλέξω 10 blogs αλλά θα κάνω την ανατροπή.
Διαλέγω όλες εσάς που διαβάζετε αυτό το post και θέλετε να το κάνετε.
Θα χαρώ πολύ να μάθω λίγα πράγματα για εσάς. :)
Φιλιά
Εμμανουέλα
<3

2 σχόλια: