Followers

iHerb Code

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Avon mini Haul Again

  Γεια σας κοριτσια μου τι κανετε??  Εγω υπεροχα καθως πηρα στα χερια μου τα νεα κραγιον της avon και ειμαι πολυ ευχαριστιμενη...τοσο απο την ποιοτητα τους οσο και απο την τιμη τους.. κα8ως ειναι μονο 1,95€


Εγω προτιμησα τις αποχρωσεις του Doll Pink, το Poppy και το Flirt...
Πως σας φαινονται?? 
Δεν εχω καταφερει ακομα να τα δοκιμασω ολα...εχω δοκιμασει μονο το Doll Pink  και μπορω να πω οτι το ερωτευτηκα...!!! Και κραταει και παρα πολυ..ειμαι πολυ χαρουμενη!!! :D 
Εσεις εχετε αγορασει κανενα? 
Αυτα απο μενα προς το παρον...
Φιλια Πεπη! 

2 σχόλια:

  1. tin eida tin prosfora autin kai apofasisa na perimeno kapio review na sigourefto :p egw parageila ena pinelo kai tis aspres pandofles :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να δείς review για τα προιόντα εδώ: http://cosmeticgirls.blogspot.gr/2012/09/review-avon-colourtrend-products.html

      Διαγραφή