Followers

iHerb Code

Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

Doesn't have to be new to be in fashion.

Γειά σας κορίτσια μου.
Δεν χρειάζεται να είναι καινούριο για να είναι στην μόδα. :)
Αυτό είναι το σύνθημα μας για το σημερινό Post. 
Το ξέρω ότι όλες λατρεύουμε και λαχταράμε το καινούριο αλλά σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς το όνειρο μας για αυτό το κάτι, το καινούριο που αναζητάμε για να μας φτιάξει την διάθεση, το βλέπουμε ολοένα και να απομακρύνεται.
Μην ανησυχείτε όμως γιατί εγώ είμαι εδώ για να φέρω πάλι το χαμόγελο στα χείλη σας. :)
Όπως όλοι ξέρουμε η μόδα είναι ανακυκλώσιμη, .
Γι'αυτό δεν πρέπει να πετάμε τίποτα, ποτέ δεν ξέρουμε πότε θα τα χρειαστούμε. ;)

Θα σας δείξω κάποια παραδείγματα από παπούτσια μου για να καταλάβαιτε τι εννοώ.
Φέτος είναι πολύ στην μόδα τα μποτάκια των bikers, των μοτοσυκλετιστών δηλαδή.

Η φωτογραφία είναι απο τα migato

Η φωτογραφία είναι απο Nak Shoes


Και ορίστε το δικό μου περσινό μποτάκι. Παρεπιπτόντως το πήρα στις εκπτώσεις 10€ ;)

 


 Επόμενο 
Η φωτογραφία είναι από Nak Shoes

Η φωτογραφία είναι από Nak Shoes

 Και ορίστε το δικό μου παπουτσάκι.

 
 Επίσης φέτος είναι πολύ στην μόδα τα μποτάκια και τα παπούτσια με τρούκς, καρφιά.
Φωτογραφία απο spartoo.gr

Φωτογραφία απο myshoe.gr

 Εμένα είναι μποτάκι με τρούκς. :)


Τέλος, μπαλαρίνες με εγκράφες.
Φωτογραφία απο migato
Την δικιά μου μπαλαρίνα την έχω πολλά χρόνια αλλά δεν την φορούσα λόγω της εγκράφας.
 Αλλά τώρα θα είμαι in fashion. :)


Εσείς έχετε κάτι παλιό που είναι φέτος στην μόδα;
Θα το φορέσετε ή θα προτιμήσετε να αγοράσετε καινούρια;
Περιμένω τα σχόλια σας.
Φιλιά
Εμμανουέλα

2 σχόλια:

  1. Τρελαίνομαι να αγοράζω καινούρια παπούτσια!!!
    Η δική σου είναι φοβερή λύση!
    Σκέφτομαι να αγοράσω μποτάκια όπως είναι τα δικά σου και ελπίζω να βρω καλή τιμή!
    Πάντως οτιδήποτε δεν είναι στην μόδα δεν το πετάω ποτέ! Αν μου αρέσει το φοράω αν όχι το δίνω σε κάποιον άλλο...!

    Kisses..!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ τρελαίνομαι για καινούρια παπούτσια αλλά αυτή την εποχή είναι καλό να έχουμε και μια άλλη επιλογή εκτόσ του καινούριου. :)

      Διαγραφή