Followers

iHerb Code

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Lady Gaga Style Shoes

Γειά σας κορίτσια μου.. Την Lady Gaga φαντάζομαι όλες την γνωρίζετε για τα εκεντρικά ντυσίματα της και τα χτενίσματα. Σήμερα θα μιλήσουμε για την νέα μόδα που δημιουργήθηκε εξαιτίας της Lady Gaga και δεν είναι άλλη απο τα No Heels Shoes, τα παπούτσια ''χωρίς'' τακούνι δηλαδή.
Αυτά τα παπούτσια κυκλοφορούν παντού. Μπορείτε να βρείτε πολύ ακριβά αλλά και πολύ οικονομικά. Το Youtube έχει γεμίσει με κοπέλες που τα δοκιμάζουν και προσπαθούν να τα περπατήσουν (έχει γέλιο). 
Μου αρέσουν μπορώ να πώ αν και δεν είμαι σίγουρη αν θα τα περπατούσα. :P
Στην σκέψη ότι δεν έχει τακούνι είναι λιγάκι τρομακτικό αλλά το συνηθίζεις νομίζω.
Δεν είμαι σίγουρη ότι θα αγόραζα κάποιο τέτοιο παπούτσι αλλά ποτέ δεν λέω ποτέ. 
Πιστεύω ότι πρέπει να είναι δύσκολο να τα περπατάς και πρέπει να έχεις πολύ καλή ισορροπία.
Εσείς τι λέτε;
Πάντως πολύ θέλω να τα δοκιμάσω έτσι και για πλάκα. :)
Βρήκα κάποια που μου άρεσαν και είπα να τα μοιραστώ μαζί σας. 
Enjoy.. :)
Shoebox 34,90€
E-bay 26,59€
E-bay 19€
Jeffrey Campbell 158€
Jeffrey Campbell 150€
Jeffrey Campbell 137€
Jeffrey Campbell 174,21€
Jeffrey Campbell 158€
Jeffrey Campbell 153€
Jeffrey Campbell 250€
Ebay 19€
Ebay 42€

Πώς σας φαίνονται; 
Σας αρέσουν ή όχι; 
Θα τα φορούσατε;
Φιλιά
Εμμανουέλα
<3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου