Followers

iHerb Code

Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Christmas NOTD

Χρόνια Πολλά κορίτσια μου. ..
Πώς περάσατε τα Χριστούγεννα;; 
Ελπίζω τέλειααα, όπως και εγώ. :D

Είπα να σας δείξω σήμερα πώς έφτιαξα τα νύχια μου τα Χριστούγεννα.
Μάλλον να σας δείξω πώς μου τα έφτιαξε η αδερφή μου γιατί εγώ δεν το πολυ έχω.
Αρχικά επειδή δεν είχα πολύ μακρυά νύχια (δυστυχώς μου σπάνε) βάλαμε tips. Μετά βάλαμε gel σε χρώμα κόκκινο και για να κανουμε την διαφορά βάλαμε σε ένα νύχι φύλλα χρυσού . :)
Για δείτε τα..

Πώς σας φαίνονται;
Εσείς πώς είχατε τα νύχια σας τα Χριστούγεννα..
Φιλιά
Εμμανουέλα

Υ.Γ.: Μην ξεχνάτε το giveaway μας που λήγει σε 3 μέρες. :)

10 σχόλια:

  1. πολύ ωραία!!!ελπίζω να σας αρέσουν και τα δικά μου->http://jiubilo.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. aaa ti omorfa p einai!!!

    mou aresei polu to sxhma twn nyxiwn s!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ομορφα!!!
    Χρονια Πολλα και Καλη Πρωτοχρονια!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Fovera ta nuxia s bravo kai sthn adelfh sou pu sta ekane toso wrea :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Wow! Μπράβο στη αδερφή σου!
    Επειδή ούτε κι εμένα πολύπιάνει στο χέρι μου στα νύχια, τα είχα απλά με ένα μεταλλικό χρυσό βερνίκι τα χριστούγεννα.
    Χρόνια πολλά!
    xo
    Eleonor

    ΑπάντησηΔιαγραφή