Followers

iHerb Code

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Ready for Christmas? I am...

Μόλις γύρισα απο τα μαγαζιά (στα οποία γινόταν ο χαμός) και συνηδητοποίησα πώς αύριο είναι τα Χριστούγεννα και δεν έχω κάνει τίποτα για να περιποιηθώ τον εαυτό μου. Οπότε μπήκα στο μπάνιο και μετά βγήκα ανανεωμένη και φρέσκια.

What I had to do
  • Φρύδια Check
  • Αποτρίχωση Check
  • Μαλλιά  Check
  • Μάσκα προσώπου  Check
  • Μάτια  Check
  • Σώμα  Check
Τι χρησιμοποίησα
  • Tσιμπιδάκι φρυδιών απο e.l.f.
  • Ξυραφάκι Wilikison
  • Μάσκα μαλλιών phytocitrus απο Phyto (review εδώ)
  • Λαδάκι μαλλιών απο Orofluido (review εδώ)
  • Μάσκα προσώπου απο Swiss Cosmetics
  • Φέτες κρυογέλης Eyeslices απο Bioin (review εδώ)
  • Body lotion απο Valley Φυσικά Καλλυντικά
Άλλος άνθρωπος έγινα.. :P
Πάω να βάψω νύχια τώρα και αύριο να έχω μόνο τα μαλλιά.
Καλά Χριστούγεννα κορίτσια μου σας εύχομαι.
Να περάσετε τέλεια.
Φιλιά
Εμμανουέλα
 <3

Υ.Γ. Μην ξεχνάτε να δηλώνετε συμμετοχή στο giveaway μας για 2 ζευγάρια σκουλαρίκια Cupcakes. 

4 σχόλια:

  1. Τέλεια την ίδια μάσκα κάναμε!!!
    Καλές γιορτές!!!
    xxx
    http://itsallaboutbeautybydemyfil.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άντε και καλά να περάσεις τώρα!
    Αν θέλεις πέρνα μια βολτίτσα και από το δικό μου blog, αυτές τις μέρες τρέχει ένας διαγωνισμός με limited edition προϊόντα από τα αγαπημένα the Body Shop. http://ginaikologies.blogspot.gr/
    Καλά Χριστούγεννα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή