Followers

iHerb Code

Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

DIY: BB Cream

Γειά σας κορίτσια μου.. Πριν κάποιες μέρες είχα δεί ένα βιντεάκι της Αναστασίας που έδειχνε πώς μπορείς να φτιάξεις μόνο σου την δική σου bb cream. Σήμερα λοιπόν αποφάσισα να την φτιάξω και εγώ..
Είναι πολύ εύκολο. Εγώ επειδή έχω πολλά δειγματάκια, τα οποία δεν τα χρησιμοποιώ, τα χρησιμοποίησα για να φτιάξω την bb cream μου.

Χρησιμοποίησα
-αντιηλιακή κρέμα
-make-up
-κρέμα ματιών
-κρέμα προσώπου για τις πρώτες ρυτίδες
-ενυδατική
-serum
-πούδρα

Αυτάαα, δεν νομίζω να ξέχασα κάτι.
 Όλα ήταν δειγματάκια εκτός απο το make-up.
Βγήκε κάπως έτσι.
Δείτε την και πάνω στο χέρι μου.
Μου αρέσει πολύ για καθημερινό, πρωινό make-up. Έχει μέτρια κάλυψη και είναι πολύ ενυδατική.
Το μόνο αρνητικό, που είναι δικό μου λάθος, είναι ότι έβαλα ενυδατική που είχε άρωμα και αφήνει κάποιο άρωμα,ευτυχώς όχι πολύ έντονο.

Πώς σας φάνηκε;; Εσείς θα το δοκιμάζατε;;
Δείτε και το βίντεο της Αναστασίας που σας έλεγα.
Φιλιά
Εμμανουέλα
<3


2 σχόλια: