Followers

iHerb Code

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Tag: 50 Random Facts About Me

Γειά σας κορίτσια. Τελευταία μέρα σήμερα του Φεβρουαρίου και του χειμώνα οπότε είπα να το διασκεδάσουμε λιγάκι. Αυτές τις μέρες κυκλοφορεί ένα tag που μ'αρέσει πάρα πολύ και αυτό είναι 50 random facts για μένα. Έτσι για να γνωριστούμε λίγο καλύτερα. Ξεκινάμε;

  1. Γεννήθηκα 14/02/1990 και ώρα 19:00 δηλαδή -->
  2. Είμαι 23,
  3. είμαι Υδροχόος (Ωροσκόπο δεν ξέρω, όποια ξέρει ας μου πεί πως θα το βρώ) ,
  4. κ πολύ ερωτευμένη <3
  5. Έχω σχέση εδώ και 3 χρόνια
  6. Το αγόρι μου είναι μικρότερο κατά 1 χρόνο και 7 μήνες (σχεδόν 2 δηλαδή, ευτυχώς μ'έσωσε η χρονολογία :P)
  7. Έχω σπάσει το χέρι μου πέφτωντας απο μια καρέκλα.. (τραγικό ναι :P)
  8. Σιχαίνομαι το κάπνισμα
  9. Έχω μια στοίβα τζήν στην ντουλάπα μου που δεν μου κάνουν. Τα κρατάω όμως μήπως αδυνατίσω. :p
  10. Δεν μου αρέσει καθόλου να μου πειράζουν/παίρνουν πράγματα και ιδίως χωρίς να με ρωτήσουν πρώτα.
  11. Πήγα 5,5 χρονών σχολείο αντί για 6. Κέρδισα χρονιά δηλαδή.
  12. Φοβάμαι την ιδέα του πόνου
  13. Έχω τελειώσει σχολή βρεφονηπιοκομίας
  14. Ξέρω να παίζω μερικά παιδικά τραγούδια στο μεταλλόφωνο
  15. Είχα πάρει υποτροφία απο τη σχολή μου για ένα σεμινάριο 2 βδομάδων στη Κύπρο
  16. Ταξίδεψα μόνη μου και χωρίς πολλά λεφτά (ίσα ίσα μου έφτασαν) για να βρεθώ στην ορκωμοσία του αγοριού μου.
  17. Έχω 2 αδερφές. Μια 3 χρόνια μεγαλύτερη μου κ μία 1 χρόνο μικρότερη.
  18. Με έχει δαγκώσει..... γάτα. Μα δαγκώνουν οι γάτες;;;
  19. Για να μάθω κάτι απέξω πρέπει πρώτα να το καταλάβω. Δεν μπορώ παπαγαλία
  20. Λατρεύω τα ζώα
  21. Είμαι άνεργη
  22. Αναβάλω συνέχεια πράγματα γιατί βαριέμαι...
  23. Θέλω να ταξιδέψω στο εξωτερικό
  24. Θέλω να δοκιμάσω έχρωμους φακούς επαφής
  25. Όταν σκέφτομαι να κάνω κάτι ή εύχομαι να γίνει κάτι  δεν το λέω σε κανέναν μέχρι να γίνει πραγματικότητα γιατί πιστεύω ότι θα με γρουσουζέψουν.
  26. Το βράδυ όταν δεν μπορώ να κοιμηθώ στριφογυρίζω στο κρεβάτι μου και σκέφτομαι διάφορα posts που θα μπορούσα να κάνω
  27. Φορούσα γυαλιά σε όλο το γυμνάσιο, Α' λυκείου έβαλα φακούς επαφής
  28. Δεν έχω δουλέψει καθόλου την υπογραφή μου. Κάνω μια μουτζούρα όπως μου έρθει κάθε φορά :p
  29. Είμαι αρκετά περίεργη με το φαγητό. Δεν τρώω πολλά φαγητά όπως η φασολάδα. (μπλιάξ)
  30. Δεν τρώω ξηρούς καρπούς.
  31. Δεν έχω καθόλου σταθερό χέρι και
  32. γι'αυτό τον λόγο δεν μπορώ να βάλω eyeliner. Άν και μου αρέσει πολύ.
  33. Μένω με τους γονείς μου και την μεγάλη αδεφή μου
  34. Έχω μεγάλη αγάπη στα παπούτσια και τις τσάντες
  35. Όταν έχω χρήματα θέλω οπως δήποτε να τα χαλάσω
  36. Παλιότερα όταν έμπαινα σ'ενα μαγαζί δεν μπορούσα να βγώ χωρίς να πάρω κάτι
  37. Τρελαίνομαι για τα γλυκά
  38. Έχω κάνει μαθήματα Γερμανικών και Ιταλικών
  39. Για κάμποσο καιρό έκανα συνέχεια smokey eyes. Νομίζω οτι μου παέι.
  40. Μου έχει λείψει ο κινηματογράφος. Στην πόλη μου έκλεισε δυστυχώς.
  41. Παρακολουθώ πολλές ξένες σειρές. Η αγαπημένη μου είναι η Pretty Little Liars
  42. Το καλοκαίρι πάντα πιάνω τα μαλλιά μου κότσο γιατί με ζεσταίνουν πολύ.
  43. Έχω κάνει μαθήματα Πρώτων Βοηθειών
  44. Πιο παλιά φορούσα συνέχεια πουκάμισα και γοβάκια
  45. Έχω δουλέψει σε μαγαζί με ρούχα, σε μαγαζί με εποχιακά και ως babysitter
  46. Με τα πρώτα χρήματα που πήρα όταν δούλευα αγόρασα το laptop μου
  47. Πολλές φορές ξεχνιέμαι και λέω την μητέρα μου ματάκια μου και το αγόρι μου μαμά. Έχει πολύ γέλιο
  48. Ξέρω να παίζω μπιρίμπα και πολύ καλά μάλιστα
  49. Σχεδόν πάντα αφού κουρεύομαι δεν μου αρέσουν τα μαλλιά μου
  50. Μια φορά είχα πάει σ'ένα κομμωτήριο και με είχε κουρέψει στύλ emo γιατί έτσι ήθελε αυτή και τότε ήταν στην μόδα. Χάλια. Φυσικά δεν ξανα πήγα.
Αυτό ήταν το tag κορίτσια.
Ελπίζω να σας άρεσε.
Αφήστε μου σχόλιο αν θέλετε να με ρωτήσετε κάτι άλλο
Φιλιά
Εμμανουέλα
<3

6 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Κ συγνώμη απάντησα πολύ βιαστικά γιατί έφευγα αλλά επέστρεψα!!! Μπορείς να το βρίσκεις απο το astrofree(googlare το)!!! Επίσης 4, 5, 10, 11, 20, 21, 22, 23, 29, 34, 37, 42 είναι τα κοινά μας!!! <3

      Διαγραφή
    2. Αααα έχουμε πάρα πολλά κοινά. :)

      Διαγραφή
  2. latreuw pretty little liars!!episis eimai ki egw anergi! :P
    kai eimai polla xronia me to agori mou...apo ta 20 mou xronia,opws ki esu! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίαα, χαίρομαι που έχουμε πολλά κοινά. Όσο για pretty little liars έχω φάει κόλλημα και εγώ. :)

      Διαγραφή