Followers

iHerb Code

Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Review: Mastic Spa Hand Cream

Κορίτσιααα γειά σας.. Το σημερινό post είναι ένα review για την ενυδατική κρέμα χεριών με μαστίχα και ελαιόλαδο απο τα Mastic Spa.
Τι λέει η εταιρεία: Mε την εντατική της σύνθεση και το μαστιχέλαιο, ενυδατώνει και δημιουργεί ένα αόρατο φιλμ προστασίας για τα χέρια σας, πλούσιο σε φυτικά συστατικά. Παράλληλα η γλυκερίνη και το ελαιόλαδο μαλακώνουν την επιδερμίδα δίνοντας της μεταξένια υφή.

Η γνώμη μου: Στην αρχή δεν μου άρεσε καθόλου η μυρωδιά της γιατί ήταν πολύ έντονη. Τώρα δεν μυρίζει τόσο ή εγώ την συνήθισα;; Απορροφάται πολύ γρήγορα και δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα. Τα χέρια μαλακώνουν αλλά αυτό δεν κρατάει πολύ. Εγώ που την βάζω το βράδυ πρίν πάω για ύπνο, τα χερια μου είναι πολύ μαλακά εκείνη την ώρα αλλά το πρωί είναι λές και δεν είχα βάλει καθόλου.


Τιμή: 9,6€
Ποσότητα: 100ml
Θα την αγόραζα; Όχι
Μπορείτε να την βρείτε εδώ

Αυτά κορίτσια μου.
Τι κρέμα  χεριών έχετε να μου προτείνετε εσείς;; 
Φιλιά
Εμμανουέλα
<3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου