Followers

iHerb Code

Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

Review L'oreal Ideal Fresh

Σήμερα θα σας μιλήσω για το αγαπημένο μου αφρίζον νερό για βαθύ καθαρισμό από την L'oreal. To έχω εδώ και πολύ καιρό, κοντεύει να μου τελειώσει δηλαδή αφού το χρησιμοποιώ συχνά για να αφαιρέσω το μακιγιάζ μου αλλά και να καθαρίσω την επιδερμίδα μου. Είναι για πρόσωπο και για μάτια.  Αφαιρεί πολύ καλά όλα τα ίχνη του μακιγιάζ, ακόμα και την μάσκαρα, δεν τσούζει τα μάτια ευτυχώς και αφήνει την επιδερμίδα καθαρή και φρέσκια. Είναι για κανονική με μικτή επιδερμίδα. Είναι η γρήγορη αλλά και η καλύτερη λύση για να αφαιρέσω το μακιγιάζ μου το βράδυ. Το λατρεύω και σκοπεύω να το ξανά αγοράσω. 


Εσείς το έχετε δοκιμάσει;
Πώς σας φάνηκε;;


7 σχόλια:

  1. δεν το εχω δοκιμάσει , πήρα το γαλακτωμα της σειρας κ δεν ειμαι κ πολυ ευχαριστημένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το γαλάκτωμα το έχω και εγώ, τίποτα το ιδιαίτερο, θα συμφωνήσω μαζί σου. Το αφρίζον νερό όμως με έχει αφήσει ευχαριστημένη. :)

      Διαγραφή
  2. Δεν το έχω δοκιμάσει...αλλά γενικά μου αρέσουν οι αφροί καθαρισμού!
    Είναι πολύ απαλοί!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ενδιαφέρον! Σίγουρα θα το δοκιμάσω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το εχω δοκιμάσει! Εξαιρετικο προϊον, αφαιρει πράγματι κάθε είδος μακιγιάζ χωρίς ιδιαίτερο κόπο! Επιπλέον, αφήνει μια απαλή αίσθηση στο δέρμα, χωρίς να το ξηραίνει καθόλου!! Δοκιμάστε το αξίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή