Followers

iHerb Code

Τρίτη 5 Αυγούστου 2014

July Favourites


Μήπως ήρθε η ώρα; Εγώ λέω ναι, πήγε ήδη 5 του μήνα. Ας κάνουμε έναν απολογισμό του μήνα που μας πέρασε γιατί είναι καιρός για τα αγαπημένα Ιουλίου.Δεν είναι πολλά, είναι όμως τα αγαπημένα και πολυφορεμένα του μήνα. Πάμε να τα δούμε.. :)

 Nivea Soft για πρόσωπο, σώμα και χέρια. Ιδανική για διακοπές αφού είναι 3 σε 1. Είναι πολύ ενυδατική, απορροφάται γρήγορα αφήνοντας το δέρμα απαλό και ενυδατωμένο. Επίσης μυρίζει καταπληκτικά.

 Essence soft touch mousse make-up στην απόχρωση 01 matt sand. Ξεκίνησα να την χρησιμοποιώ ξανά και τώρα μου αρέσει περισσότερο από πριν. Δεν ξέρω γιατί, το παθαίνω συχνά. :P Απλώνεται πολύ εύκολα και ομοιόμορφα, ιδανική απόχρωση για μένα, είναι αρκετά καλυπτική και αφήνει ματ τελείωμα.

 Μάλλον πρέπει να κάνω αναλυτικό review για τα μηχανικά μολύβια της essence γιατί είναι super. Έχω δυο αποχρώσεις την 02 Hot Chocolate και την 09 Cool Down.

 Βουρτσάκι καθαρισμού προσώπου απο την Azade. Μου αρέσει πάρα πολύ, το χρησιμοποιώ με το scrub μου, με τον αφρό καθαρισμού, με τα πάντα. Με βοηθάει να καθαρίσω σε βάθος το πρόσωπο μου και κάνει και μια ελαφριά απολέπιση.

Mua Undressed Eyeshadow Palette. Αγαπημένη, πολύ αγαπημένη παλέτα απο την Mua.Την χρησιμοποιώ συνέχεια. Πολύ καλή απόδοση χρώματος και η διάρκεια των σκιών και χωρίς βάση σκιών είναι πολύ καλή. Φοβερή ποιότητα σε σχέση με την τιμή της.

Εσείς τι χρησιμοποιήσατε περισσότερο τον μήνα που μας πέρασε;;
  Έχουμε μήπως κάποιο κοινό;;


6 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία η παλέτα!!Εχω την undress me too και την λατρεύω!!!!!!!
    Και η κρεμούλα nivea εκπληκτική!Κάνει για τα πάντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ τα λατρεύω, ειδικά την παλέτα την έχω λιώσει. :)

      Διαγραφή
  2. Έχουμε κοινό την nivea soft!πόσο πολυχρηστικη και ενυδατικη!αγαπημενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εχω δοκιμασει τη Nivea,πολύ καλή,αν κ νομίζω όλα τα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρίας είναι αξιόλογα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή